Bell fruit games en slots

Bell-Fruit Games combineert ervaring met creativiteit om te geven
u het allerbeste in kwaliteit, service en innovatie.

Ons trackrecord van meer dan 50 jaar in de branche is ongeëvenaard. Focussen op de kernvaardigheden van technologie en spelontwerp, bediend door een flexibele en efficiënte productiefaciliteit, zorgt ervoor dat Bell-Fruit Games blijft voldoen aan prestatiestandaarden van wereldklasse.
De Bell-Fruit Group bestaat uit drie designhuizen: Bell-Fruit Games, dat spellen maakt voor de pub-, AGC- en bingomarkt, samen met Mazooma Games en QPS Interactive. Daarnaast is Mazooma Interactive Games (MIG) marktleider in het produceren van “zachte” content voor gokwinkels en voor de online markt. RLMS Sales, ons distributiebedrijf, maakt ook deel uit van de Bell-Fruit Group. In juli 2012 werd The Bell-Fruit Group overgenomen door Astra Games Ltd, onderdeel van de Novomatic Group of Companies, die ons overnam van Danoptra Holdings.

Bedrijf Bell-Fruit Games Ltd

Bell-Fruit Games Ltd (BFG), oorspronkelijk bekend als Bell-Fruit Manufacturing Co. Ltd, werd opgericht in 1963 en verwierf al snel een reputatie als een toonaangevende ontwerper en fabrikant van speelautomaten voor het VK. 1999 betekende een duidelijke accentverschuiving toen het bedrijf zijn strategie concentreerde op het ontwerpen, ontwikkelen en produceren van games en zich concentreerde op het ontwerp- en ontwikkelingsproces. In lijn met deze heroriëntatie van de focus op creatief ontwerp, veranderde het bedrijf zijn naam in Bell-Fruit Games.
In het VK is het bedrijf een toonaangevende speler op de markten voor AWP, Club Jackpot en SWP, zowel in traditionele technologieën als in videonetwerktechnologieën, en geniet het een reputatie van constante innovatie. Vanuit de gevestigde basis in Nottingham, ontwikkelt het bedrijf, dat onmiddellijk wordt geassocieerd met het beroemde Three Bells-logo, nieuwe spellen voor Europese en wereldwijde markten en heeft het ongeveer 200 mensen in dienst.

Bell-Fruit Games streeft ernaar bekend en erkend te worden als een centrum van uitmuntendheid en innovatie dat consequent meer succesvolle spellen genereert dan enig ander bedrijf in het VK en Europa. Om de doelstellingen te bereiken, zet het bedrijf zich in om de beste mensen aan te werven en te ontwikkelen en om deze innovatie te ondersteunen met efficiënte, responsieve productie- en marketingactiviteiten.